
Ο Σύλλογος Εργαζομένων στις Δ.Ο.Υ. Ν.Ροδόπης προχωρά σε τρίωρη στάση εργασίας την Τρίτη 17/6/2025
Σε τρίωρη στάση εργασίας προχωρά την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 από τις 12.30 – 15.30 ο Σύλλογος Εργαζομένων στις Δ.Ο.Υ. Ν.Ροδόπης στο πλαίσιο των πανελλαδικών




