Κομοτηνή: Με δράσεις για μικρούς και μεγάλους η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2025

Με ένα πλούσιο πρόγραμμα που απλώνεται σε οκτώ ημέρες (16–22 Σεπτεμβρίου) συμμετέχει και φέτος ο Δήμος Κομοτηνής στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας, τη μεγαλύτερη καμπάνια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη βιώσιμη αστική μετακίνηση.

Στόχος των δράσεων είναι η ευαισθητοποίηση των πολιτών σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, η καλλιέργεια κουλτούρας οδικής ασφάλειας, αλλά και η ανάδειξη του δημόσιου χώρου ως τόπου συμμετοχής και συνεργασίας.

Από εκπαιδευτικά εργαστήρια για μαθητές σε σχολεία, μέχρι ποδηλατοπορείες, θεατρικά δρώμενα, παραολυμπιακά αθλήματα, εικαστικές εκθέσεις και την καθιερωμένη «Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο», το πρόγραμμα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων για όλες τις ηλικίες.

Ο δήμαρχος Κομοτηνής στον χαιρετισμό του σημειώνει:
«Η προσβασιμότητα της πόλης είναι μια συνειδητή συλλογική κατάκτηση. Με σεβασμό στις ανάγκες του ανθρώπου, δημιουργούμε μια πόλη πιο πράσινη, πιο φιλική και πιο ασφαλή.»

Η κορύφωση θα έρθει τη Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου, με το κάλεσμα του Δήμου στους πολίτες να αφήσουν το αυτοκίνητο στο σπίτι και να γνωρίσουν ξανά την πόλη τους περπατώντας ή ποδηλατώντας.

Πρόγραμμα Δράσεων

Πρόγραμμα Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας

Mobility week