Με αφορμή τα 20 χρόνια από την καθιέρωση της Ημέρας Ελληνικού Εμπορίου, η ΕΣΕΕ διοργανώνει στις 22 Σεπτεμβρίου στο Μουσείο Μπενάκη επετειακή εκδήλωση υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας. Στόχος είναι να ανοίξει δημόσιος διάλογος για την ενσωμάτωση της τεχνολογίας, της βιωσιμότητας και της κοινωνικής συνοχής στις στρατηγικές του ελληνικού εμπορίου.
Στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν κορυφαίοι εκπρόσωποι του εμπορίου και της ακαδημαϊκής κοινότητας, μεταξύ των οποίων ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης, ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ Σταύρος Καφούνης, ο Νίκος Βέττας (ΙΟΒΕ), ο Κωνσταντίνος Γεράρδος (ΣΕΛΠΕ) και η Joanna Zawistowska από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η εκδήλωση περιλαμβάνει ανοικτό διάλογο με εμπόρους από όλη τη χώρα και στοχεύει στη διαμόρφωση στρατηγικών που θα διασφαλίσουν δίκαιη κατανομή των ωφελειών των μελλοντικών αλλαγών. Επίσημος χορηγός είναι η Τράπεζα Πειραιώς.






