Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας 2025, με σύνθημα «Κινούμαι Βιώσιμα και με Ασφάλεια», η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, μέσω της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών, διοργανώνει την Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2025, τη δράση «Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο», με στόχο την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας και την ενθάρρυνση των πολιτών να υιοθετήσουν εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, όπως περπάτημα, ποδήλατο και μέσα μαζικής μεταφοράς.
Ο Περιφερειάρχης Χριστόδουλος Τοψίδης απευθύνει κάλεσμα στους πολίτες:
«Στις 22 Σεπτεμβρίου σας καλώ να αφήσετε τα αυτοκίνητα για μια μέρα. Η αλλαγή αυτή, αν και μικρή, έχει τεράστια θετική επίδραση στη ζωή μας και στο μέλλον των επόμενων γενεών».
Πρόγραμμα δράσης:
-
10:00 π.μ.: Μετακίνηση του Περιφερειάρχη, Αντιπεριφερειαρχών, στελεχών και συνεργατών φορέων–σωματείων με λεωφορείο από Αλεξανδρούπολη (Νομαρχείο) προς Κομοτηνή (Διοικητήριο Π.Ε. Ροδόπης, Δημοκρατίας 1). Οι εκπρόσωποι ΜΜΕ μπορούν να συμμετάσχουν με το ίδιο λεωφορείο, με επιστροφή στις 13:30 μ.μ.
-
Ανάλογες μετακινήσεις από Δράμα, Καβάλα και Ξάνθη προς Κομοτηνή με λεωφορείο.
-
Μετακίνηση από έδρα Περιφέρειας στην Κομοτηνή με τα πόδια.
-
11:00 π.μ.: Ανοιχτή εκδήλωση με θέμα: «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας – Κινητικότητα για όλους: Ο λόγος στους μαθητές»
-
Δυνατότητα διαδικτυακής παρακολούθησης μέσω του καναλιού YouTube της Περιφέρειας (www.pamth.gov.gr
-
-
11:00 – 11:20 π.μ.: Καλωσόρισμα και χαιρετισμοί
-
11:20 – 12:30 μ.μ.: Παρουσιάσεις 10 ομάδων μαθητών από όλη την Περιφέρεια (7 λεπτά η κάθε παρουσίαση)
-
12:30 – 13:00 μ.μ.: Βράβευση μαθητών και λήξη εκδήλωσης
-
Η δράση υλοποιείται σε συνεργασία με τα Αστικά και Υπεραστικά ΚΤΕΛ, τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση και την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

-
-





