Ανοίγει ξανά το Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής

Μετά από ενάμισι χρόνο, το Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής επαναλειτουργεί.

Την Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου, στις 12:00, θα δοθεί συνέντευξη Τύπου με την παρουσίαση της «Στέγης Πολιτισμού Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης Α.Ε.» και του νέου Δ.Σ., ενώ θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα δράσης και θα ακολουθήσει ξενάγηση στους χώρους.

Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας είναι ο Κώστας Κατσιμίγας.