Belediye Başkanı Erdem Huseyin’in koalisyonunun üç önemli üyesi koalisyondan ayrıldı.
Passo yerleşim biriminin seçilmiş muhtarı Mustafa Molla Ahmet, artık Birlik Listesi/BiRLiK Listesi ile hiçbir ilişkisi olmadığını açıkladı. Açıklamasında, kendisi için önemli olanın vatandaşların güveni olduğunu ve herhangi bir grubu veya listeyi temsil etmeden sadece köylülerin haklarını, çıkarlarını ve geleceğini savunacağını vurguladı.
Erkan Cavus Ali daha önce Birlik Listesi’nden ayrıldığını ve parti bağlılıklarından uzak durarak bağımsız olarak faaliyetlerine devam edeceğini açıklamıştı.
Birlik Listesi’nden belediye meclisi üyesi Dr. Onur Kara İsmail, liste ve son 20 aydır sürdürdüğü Meclis Başkanlığı görevinden istifa ettiğini açıkladı. Belediye meclisi üyesi Dr. Onur Kara İsmail, Birlik Listesi’nden ayrıldığını ve son 20 aydır sürdürdüğü Meclis Başkanlığı görevinden istifa ettiğini açıkladı.
Bu istifaların, belediye yönetiminin gerginlikleri ve ayrımcı eylemleriyle ilgili olduğu ve meclisin dinamiklerini etkileyeceği düşünülüyor.





