Το Δ΄ Σώμα Στρατού, στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 200 χρόνια από την ίδρυση της πρώτης Στρατιωτικής Μουσικής στην Ελλάδα, διοργανώνει έκθεση φωτογραφίας και αντικειμένων με τίτλο «200 χρόνια Στρατιωτικής Μουσικής 1824–2024». Η έκθεση θα φιλοξενηθεί στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Ξάνθης από την Τρίτη 7 έως τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2025.
Οι συλλογές προέρχονται από τους Ανχες (ΜΣ) ε.α. Αθανάσιο Μανιάτη και Λεόντιο Μικρόπουλο και επιδιώκουν να αναδείξουν τον ρόλο της Στρατιωτικής Μουσικής στον Ελληνικό Στρατό, ενισχύοντας τη σύνδεση με την τοπική κοινωνία.
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα–Παρασκευή 09:00–13:00 & 18:00–21:00, Σάββατο 09:00–13:00. Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 7 Οκτωβρίου στις 18:00, στον 1ο όροφο της ΛΑΦ Ξάνθης. Η έκθεση είναι ανοιχτή στο κοινό και στα ΜΜΕ.






