Μία δυσάρεστη έκπληξη περίμενε τους 103 επιβάτες τρένου που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη το βράδυ της Τετάρτης 27 Αυγούστου.
Η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε για πάνω από μία ώρα στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σίνδου λίγο μετά τις 23:00, λόγω διακοπής στην ηλεκτροδότηση. Τεχνικό προσωπικό του ΟΣΕ μετέβη στο σημείο και αποκατέστησε τη βλάβη, με αποτέλεσμα η αμαξοστοιχία να αναχωρήσει για τη Θεσσαλονίκη με καθυστέρηση 67 λεπτών.
Δικαίωμα αποζημίωσης
Η Hellenic Train ενημερώνει ότι, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες μπορούν να αποζημιωθούν με 25% της αξίας του εισιτηρίου τους.
Οι τρόποι αποζημίωσης διαφέρουν ανάλογα με τον τρόπο αγοράς του εισιτηρίου:
-
Εκδοτήρια & μετρητά: Η αποζημίωση γίνεται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
-
Κάρτα (όλα τα κανάλια πώλησης – εκδοτήρια, webticketing, app):
-
Να απευθυνθούν σε εκδοτήριο σταθμού για την επιστροφή του ποσού, ή
-
Να υποβάλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων, επισυνάπτοντας τον αριθμό του εισιτηρίου ή φωτογραφία/ pdf του εισιτηρίου, για να επιστραφεί το αντίστοιχο ποσό στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.
-
Για περισσότερες πληροφορίες και υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.