Attica Group – Νέα Εφαρμογή “seamore” για Αναβαθμισμένη Ταξιδιωτική Εμπειρία

Η Attica Group παρουσιάζει το “seamore”, τη νέα mobile εφαρμογή που μεταμορφώνει την ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών της. Σχεδιασμένο ως προσωπικός ταξιδιωτικός βοηθός, το “seamore” προσφέρει αμεσότερη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, εντάσσοντας τον Όμιλο στην ψηφιακή εποχή της ακτοπλοΐας.

 

Βασικές Λειτουργίες:

 

  • Γρήγορες Κρατήσεις: Αυτόματη συμπλήρωση στοιχείων επιβατών, οχημάτων και κατοικιδίων.
  • Οργανωμένο Ιστορικό Ταξιδιών: Όλα τα ταξίδια συγκεντρωμένα σε ένα σημείο.
  • Εύκολη Εξαργύρωση Seasmiles: Άμεση χρήση πόντων για εκπτώσεις ή δωρεάν εισιτήρια.
  • Ενιαίο Προφίλ Χρήστη: Πρόσβαση σε όλες τις εταιρείες του Ομίλου (Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways, Anek Lines) με μία σύνδεση.

Η εφαρμογή αποτελεί μέρος του έργου ψηφιακού μετασχηματισμού “Seanthesis” της Attica Group. Στόχος είναι η συνεχής βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, από την κράτηση έως την επιστροφή στον προορισμό, με την αξιοποίηση της τεχνολογίας για την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών των επιβατών.

Facebook
Twitter
Email