Έλληνες Αιρετοί υιοθετούν την ισλαμιστική προπαγάνδα της Χαμάς στην Θράκη

Την Κυριακή 1 Ιουνίου 2025, πραγματοποιήθηκε παραθρησκευτική τελετή Χατίμ και εκδήλωση αλληλεγύης για την Χαμάς (!) υπό την διοργανωτική ευθύνη της παράνομης ψευδομουφτείας Ξάνθης στον Κένταυρο του Δήμου Μύκης και των θεολόγων Hamza Karadayı, Sezer Güvendar, Rabia Topçu, Ayşe Dükkancı, Levent İmam, Emine Abdullah, İdris Dangala.

Κατά την εκφώνηση της προσευχής και απευθυνόμενος προς τους παρόντες, ο επικεφαλής παρακρατικής δομής γνωστής ως ΑΣΕΤΜΔΘ- Ανωτάτη Συμβουλευτική Επιτροπή Τουρκική Μειονότητας Δυτ. Θράκης, Μουσταφά Τράμπα αναφέρθηκε στα γεγονότα που διαδραματίζονται στη Μέση Ανατολή τονίζοντας:

«Η έκθεση των μαθητών του μαθήματος Κορανίου Ketenlik στη Γάζα, η οποία ευαισθητοποίησε το κοινό, εκτιμήθηκε ιδιαίτερα. Τα παιδιά μας συγκέντρωσαν τους δικούς τους κουμπαράδες για τους αδελφούς τους στη Γάζα και μας προσέφεραν μια σημαντική οικονομική συνεισφορά. Η έκθεση, όπου παρουσίασαν τις φωτογραφίες και τους κουμπαράδες με τα σημαντικότερα σημεία της Γάζας, μας έδωσε μια διαφορετική αίσθηση. Ευχαριστούμε τα παιδιά μας. Είθε οι δρόμοι τους να είναι ανοιχτοί και καρποφόροι, αν θέλει ο Θεός.»

Στην συνέχεια διένειμε παλαιστινιακά κασκόλ στους επωνύμους εκ των συμμετεχόντων “για να ευαισθητοποιήσουν με την σειρά τους το κοινό σχετικά με τις φρικαλεότητες που διαπράχθηκαν στην Παλαιστίνη – τη Γάζα”.

Τα παλαιστινιακά κασκόλ παρέλαβαν και φόρεσαν οι : βουλευτές της Νέας Αριστεράς κκ Özgür Ferhat, Hüseyin Zeybek και ο άνευ κόμματος βουλευτής (πρώην ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ) Burhan Baran, ο Δήμαρχος Μύκης Ahmet Kurt, ο Αντιπεριφερειάρχης της Διοίκησης Χρ. Τοψίδης Ιρφάν Χατζιγκένε, αιρετοί , ο πρόεδρος του ΣΕΜΔΘ Hüseyin Baltacı, ο Αντιπρόεδρος της παρανόμως λειτουργούσης Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης Ismet Tüccar, ο Αντιπρόεδρος του τουρκοδίαιτου ακροδεξιού ισλαμοφασιστικού Κόμματος Φιλίας Ισότητας και Ειρήνης (DEB) Bahri Belço, ο γνωστός δημοσιογράφος κι εκ των πρωτεργατών των παρακρατικών και παρανόμων δομών στην Θράκη Ozan Ahmetoğlu, κ.α.

Κατασκευάζονται “μάρτυρες” στην Θράκη από την ΑΣΕΤΜΔΘ;

Τα παραπάνω συνθέτουν μία αξιοπρόσεκτη εικόνα για το κλίμα που καλλιεργείται εντός ελληνικής επικράτειας σε μία ευαίσθητη και πολλαπλώς ιδιόμορφη περιοχή όπου φαίνεται ότι διασυνδέεται ο εθνοτικός παράγοντας με τις δομές του οργανωμένου εγκλήματος τρίτων χωρών, που κάποιοι , όμως, το μπέρδεψαν με τηλεοπτικό σώου!!

Την ίδια στιγμή είναι αδιανόητο Έλληνες Αιρετοί και μάλιστα Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου να διαγράφουν την ιστορική πραγματικότητα, την διπλωματική πολυπλοκότητα και την οφειλόμενη ορθή ανάγνωση πολιτικής που υιοθετεί η Ελλάδα και η ΕΕ στα ζητήματα της Μέσης Ανατολής, υιοθετώντας την ισλαμιστική προπαγάνδα της Χαμάς και της Τουρκίας.

Η προσεκτική ανάλυση των γεγονότων στον Δήμο Μύκης μας δείχνει ότι το τουρκικό παρακράτος της Θράκης εκπέμπει συμβολισμούς για να παρακάμψει την πολιτική συζήτηση και ν’αποσυνδέσει την αιτία από το τραγικό αποτέλεσμα σε μία άλλη Ήπειρο, σε ένα άλλο γεωπολιτικό υποσύστημα από αυτό της Θράκης: αποσιωπώνται οι βαρβαρότητες των μελών της Χαμάς (από το 1948 μέχρι σήμερα) και αποκρύπτεται από τον δημόσιο λόγο ότι ο στόχος για ανεξαρτησία, αυτοδιάθεση ή κράτος έχει ξεχαστεί, και την θέση του πήρε ένα κράμα οδύνης που είναι αποτέλεσμα πολιτικών αποφάσεων, συμφερόντων, ιδεοληψιών και θρησκευτικού μίσους.

Υποδαυλίζοντας το μένος της Χαμάς προκαλείται η υπερβολική χρήση στρατιωτικής ισχύος από το Ισραήλ κι ανοίγει ο φαύλος κύκλος  για επιχειρήσεις που έπληξαν αμάχους, για πολιτικές που οδήγησαν σε απόγνωση κι ενέπλεξαν εκτός από Ισραήλ και Χαμάς και οργανώσεις όπως η Χεζμπολά, η Al Qaeda, η Daesh/ ISIS. Πρόκειται για οργανώσεις που μέσω πρακτικών τζιχάτ εργαλειοποιούν τους νεκρούς, τους ανακηρύσσουν σεχίτ/μάρτυρες και τους “εικονοποιούν” μετατρέποντάς τους σε πρότυπα θυσίας εν ονόματι του μίσους κατά των Εβραίων και των “Απίστων”.

  • Γιατί , άραγε, το παράνομο και παράτυπο μειονοτικό ιερατείο που δρα ανενόχλητα στην Θράκη επιδοκιμάζει τον μηχανισμό που παράγει βία;
  • Γιατί αναγορεύει τους Παλαιστινίους σε «μάρτυρες»;
  • Μήπως βρίσκεται εν εξελίξει ένα θρησκευτικό κίνημα sui generis που αντλεί δύναμη από την ιδεοληψία του μαρτυρίου -όχι ως πράξη πίστης, αλλά ως μέσου εξουσίας και ελέγχου;
  • Μήπως το πολιτικό ισλάμ της Θράκης σκοπίμως συγχέει πίστη με φανατισμό και μαρτύριο με πολιτική πράξη υιοθετώντας το αφήγημα της Χαμάς;.

Facebook
Twitter
Email