Αλεξανδρούπολη: Εικόνες ντροπής στο 1ο ΕΠΑΛ με μούχλα και διαρροές

Σε κατάσταση επικινδυνότητας παραμένει το κτιριακό συγκρότημα που στεγάζει το 1ο και 3ο ΕΠΑΛ, το ΔΙΕΚ και το Πρότυπο ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης, καθώς η πρόσφατη κακοκαιρία έφερε στην επιφάνεια χρόνια προβλήματα υποδομών. Σύμφωνα με καταγγελία της Λαϊκής Συσπείρωσης, κατά τη διάρκεια της νεροποντής της περασμένης Πέμπτης, σημειώθηκαν εισροές υδάτων από τα φωτιστικά σώματα στους κεντρικούς διαδρόμους, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Αλεξανδρούπολη: Εικόνες ντροπής στο 1ο ΕΠΑΛ με μούχλα και διαρροές.