Το Δ΄ Σώμα Στρατού θα πραγματοποιήσει επετειακό μουσικό πρόγραμμα στην Κεντρική Πλατεία Ξάνθης την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2025, στις 12:30, με αφορμή τον εορτασμό της Απελευθέρωσης της πόλης.
Στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν μουσικοί από τη Στρατιωτική Μουσική του Δ΄ ΣΣ, καθώς και από τμήματα των ΣΜΣ ΧΙΙ και XVI Μ/Κ ΜΠ και ΧΧΙ ΤΘΤ, σε ένα ενιαίο ορχηστρικό σύνολο που θα αποδώσει επετειακά εμβατήρια.
Η εκδήλωση είναι ανοιχτή στο κοινό και στα ΜΜΕ.






