Η Θράκη στην πρωτοπορία της εκπαίδευσης – Στην Ξάνθη για την έναρξη της χρονιάς η Σοφία Ζαχαράκη
Στην Ξάνθη για τον αγιασμό και το πρώτο κουδούνι η Σοφία Ζαχαράκη – Αναβαθμισμένα σχολεία και καινοτομίες στη διδασκαλία για μαθητές και εκπαιδευτικούς Στην Ξάνθη βρέθηκε σήμερα, 11 Σεπτεμβρίου 2025, η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Η Υπουργός παρακολούθησε τον αγιασμό σε σχολικές μονάδες όλων … Συνεχίστε να διαβάζετε το Η Θράκη στην πρωτοπορία της εκπαίδευσης – Στην Ξάνθη για την έναρξη της χρονιάς η Σοφία Ζαχαράκη.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί