Σε μια συνάντηση με ισχυρό γεωπολιτικό βάρος, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης υποδέχθηκε τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι στο Μέγαρο Μαξίμου, επιβεβαιώνοντας πως η Ελλάδα συνεχίζει να στηρίζει τη δοκιμαζόμενη χώρα σε όλα τα επίπεδα. Ο κ. Μητσοτάκης διαβεβαίωσε ότι η Αθήνα παραμένει σταθερός σύμμαχος του ουκρανικού λαού. «Η Ουκρανία μπορεί να στηρίζεται στη σταθερή … Συνεχίστε να διαβάζετε το Μητσοτάκης – Ζελένσκι στο Μαξίμου: Στήριξη της Ελλάδας στην Ουκρανία και νέα ενεργειακή συμφωνία για τον δύσκολο χειμώνα.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί