Ορεστιάδα: Προσυνέδριο για το 19ο Δημοσιογραφικό Συνέδριο Σαμοθράκης 2026

Την Παρασκευή 10 και το Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί στην Ορεστιάδα το προσυνέδριο του 19ου Δημοσιογραφικού Συνεδρίου της Σαμοθράκης, που συνδιοργανώνεται από την ΠΟΕΣΥ και την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Στη συνάντηση θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι των Ενώσεων Συντακτών μέλη της ΠΟΕΣΥ (ΕΣΗΕΑ, ΕΣΗΕΜΘ, ΕΣΗΕΠΗΝ, ΕΣΗΕΘΣτΕΕ, ΕΣΠΗΤ), με στόχο την καλύτερη προετοιμασία του Συνεδρίου. Η συζήτηση θα επικεντρωθεί στη θεματολογία, την επιλογή εισηγητών από την Ελλάδα και το εξωτερικό και στον καθορισμό της ημερομηνίας διεξαγωγής του.

Το Δημοσιογραφικό Συνέδριο της Σαμοθράκης αποτελεί θεσμό που εξελίσσεται και αναδεικνύει κάθε χρόνο τα ζητήματα που απασχολούν τον δημοσιογραφικό κόσμο και την κοινωνία, προάγοντας τη δημόσια συζήτηση και ενισχύοντας την ελευθερία και ανεξαρτησία του Τύπου.