H Admixer Advertising διοργάνωσε εκδήλωση στην Αθήνα με αφορμή την επέκτασή της στην ελληνική αγορά, όπου δραστηριοποιείται ως επίσημος συνεργάτης πωλήσεων Google Marketing Platform και Google Cloud.
Ομιλητές από την Admixer Advertising και τη Google παρουσίασαν τις δυνατότητες του Google Marketing Platform, συμπεριλαμβανομένων των Display & Video 360, Search Ads 360, Campaign Manager 360 και Google Analytics.
Τους επόμενους μήνες, η Admixer Advertising θα συνεχίσει να παρέχει υποστήριξη σε τοπικές επιχειρήσεις μέσω webinar και άλλων δραστηριοτήτων, βοηθώντας τις να αξιοποιήσουν και να υιοθετήσουν τα εργαλεία των GMP και GCP.
Στο επίκεντρο της συζήτησης ήταν τα data, το automation και ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης, με ιδιαίτερη έμφαση στις δυνατότητες ψηφιακού μετασχηματισμού της Ελλάδας.
Σύμφωνα με το Digital Macroeconomic Index, η Ελλάδα έχει το μεγαλύτερο περιθώριο ψηφιακής ανάπτυξης σε σύγκριση με άλλες χώρες εντός της ΕΕ. Από το 2018 έως το 2022, ο όγκος του ηλεκτρονικού εμπορίου της χώρας αυξήθηκε κατά 50%, οι επενδύσεις σε ψηφιακές υποδομές έφτασαν τα 8 δισ. ευρώ και οι ψηφιακές συναλλαγές στον δημόσιο τομέα αυξήθηκαν κατά 206%. Ταυτόχρονα, οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις ξεπέρασαν τις αντίστοιχες δαπάνες για την τηλεόραση το 2024, με τα διαφημιστικά βίντεο να αντιπροσωπεύουν πλέον το 26,1% όλων των δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις, επισήμανε ο Γιάννης Παυλάκης, διευθύνων σύμβουλος της Admixer Advertising Greece.
Ο Σπύρος Πλέσσας, Programmatic Media Lead της Google, τόνισε την αλλαγή στην παρακολούθηση μέσων, σημειώνοντας ότι το YouTube αριθμεί πάνω από 2,5 εκατομμύρια χρήστες άνω των 18 ετών ανά μήνα στην Ελλάδα. Η εκδήλωση στην Αθήνα σηματοδότησε μια νέα φάση συνεργασίας μεταξύ της Admixer Advertising, της Google και της ελληνικής ψηφιακής αγοράς. Τους επόμενους μήνες, η Admixer Advertising θα συνεχίσει να παρέχει υποστήριξη σε τοπικές επιχειρήσεις μέσω webinar και άλλων δραστηριοτήτων, βοηθώντας τις να αξιοποιήσουν και να υιοθετήσουν τα εργαλεία των GMP και GCP.