Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Βιώσιμης Κινητικότητας με δύο δράσεις για μαθητές σε Ορεστιάδα και Αλεξανδρούπολη:
Ορεστιάδα – «Δίπλωμα ποδηλάτη» (20 Σεπτεμβρίου, 11:00, Πολιτιστικό Πολύκεντρο)
-
Απευθύνεται σε μαθητές δημοτικών σχολείων.
-
Απαιτείται ποδήλατο και κράνος.
-
Περιλαμβάνει θεωρητική και πρακτική εξέταση ποδηλάτου και απονομή διπλωμάτων.
Αλεξανδρούπολη – «Ποδηλατώ, μαθαίνω. Αλλάζω τον κόσμο!» (21 Σεπτεμβρίου, 11:00–13:30, παραλιακή οδός)
-
Συνεργασία με το Πρότυπο Επαγγελματικό Λύκειο και το 4ο Γυμνάσιο.
-
Διαδρομή με 5 διαδραστικούς σταθμούς:
-
Έλεγχος και συντήρηση ποδηλάτου – Βασική συντήρηση και εξοπλισμός ασφαλείας
-
Ποδηλατικός Λαβύρινθος – Δεξιότητες ισορροπίας και τήρηση κανόνων
-
Ο Ποδηλάτης και το Περιβάλλον – Ανακύκλωση και οικολογική ευαισθητοποίηση
-
Πρώτες Βοήθειες – Επίδειξη σωστής αντίδρασης με συνεργασία Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού
-
Mini Debate: Το ποδήλατο στην πόλη μας – Συζήτηση για τη βιώσιμη κινητικότητα
-
-
Οι μαθητές συλλέγουν σφραγίδες σε κάθε σταθμό και στο τέλος παίρνουν Βεβαίωση Συμμετοχής και φωτάκι ασφαλείας ποδηλάτου.
-
Σημείο εκκίνησης: Πάρκο Προσκόπων. Εγγραφές από τις 10:00.
Το μήνυμα των δράσεων είναι: «Ποδηλατώ, μαθαίνω. Αλλάζω τον κόσμο! Μικρές κινήσεις – Μεγάλες αλλαγές!»






