Δράση τουριστικής προβολής της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης, με τη συμμετοχή των παρουσιαστών Θέμη Γεωργαντά, Δημήτρη Ουγγαρέζου και Λάμπρου Κωνσταντάρα, καταγράφηκε στη Διαύγεια, προκαλώντας συζητήσεις για το ύψος της σχετικής δαπάνης.
Σύμφωνα με τα αναρτημένα έγγραφα, το συνολικό κόστος ανέρχεται σε περίπου 28.000 ευρώ και περιλαμβάνει αμοιβές και φιλοξενία των προσκεκλημένων, παραγωγή φωτογραφικού και βιντεοληπτικού υλικού, ανάρτηση περιεχομένου στα προσωπικά τους κοινωνικά δίκτυα, δημιουργία και διαχείριση σελίδων Facebook και Instagram με δαπάνη 6.200 ευρώ, καθώς και προσαρμογή και προώθηση του υλικού σε ξένες αγορές με υπότιτλους στα τουρκικά, βουλγαρικά και ρουμανικά.
Η απόφαση υπογράφηκε από τον Αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης Μανώλη Ταπατζά και υλοποιήθηκε μέσω απευθείας αναθέσεων.
Το δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso αναφέρει ότι το εγχείρημα αποσκοπεί στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Ροδόπης ως τουριστικού προορισμού, ωστόσο διατυπώνονται ερωτήματα σχετικά με την επιλογή προσώπων, την αναλογικότητα του κόστους και την αποτίμηση των αποτελεσμάτων.
Το ζήτημα αναμένεται να απασχολήσει το Περιφερειακό Συμβούλιο, όπου θα ζητηθούν διευκρινίσεις για τη διαδικασία και τους στόχους της δράσης.