Σε πλήρη λειτουργία το 1521 – Στόχος η διαχείριση 5.000 κλήσεων ημερησίως

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) ανακοίνωσε την πλήρη λειτουργία του “my1521”, του νέου πολυκαναλικού Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, που συνδυάζει την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr. Το σύστημα στοχεύει στη διαχείριση τουλάχιστον 5.000 κλήσεων ημερησίως, με ταχύτατη επίλυση αιτημάτων και μείωση χρόνων αναμονής.

Το Κέντρο λειτουργεί σε τρία επίπεδα:

  1. Front Office Agents – Άμεση καθοδήγηση για γενικά ερωτήματα και ηλεκτρονικές υπηρεσίες (120 σήμερα, 200 τελικά).

  2. Εξειδικευμένοι Εκπρόσωποι – Διαχείριση πιο σύνθετων αιτημάτων με πρόσβαση σε πληροφοριακά συστήματα.

  3. Υπηρεσίες Υψηλής Εξειδίκευσης – Πολύπλοκα ζητήματα που απαιτούν θεσμικές ή διοικητικές αποφάσεις.

Στο δεύτερο και τρίτο επίπεδο συμμετέχουν 1.000 υπάλληλοι της ΑΑΔΕ, μεταξύ των οποίων 798 agents, 68 team leaders και 134 supervisors. Οι στόχοι του my1521 περιλαμβάνουν: Service Level 80% των κλήσεων εντός 20 δευτερολέπτων, μείωση ποσοστού εγκατάλειψης κάτω από 5% και επίλυση 95% των αιτημάτων εντός 3 εργάσιμων ημερών.

Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης τόνισε ότι το 1521 φιλοδοξεί να προσφέρει άμεση και σύγχρονη εξυπηρέτηση στους φορολογούμενους, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της ΑΑΔΕ.

Facebook
Twitter
Email