Συγκροτήθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΕΤ

Το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκαν εκλογές για την ανάδειξη νέων μελών των οργάνων της Ένωσης Συντακτών Επαρχιακού Τύπου, (Διοικητικό Συμβούλιο, Ελεγκτική Επιτροπή, Πειθαρχικό Συμβούλιο). Μετά την υποδειγματική διαδικασία της εκλογοαπολογιστικής Γενικής Συνέλευσης εκλέχτηκαν τα τακτικά και τα αναπληρωματικά μέλη που συγκροτούν τα όργανα διοίκησης και ελέγχου της Ε.Σ.Ε.Τ. με 3ετή θητεία (2025-2028). Το νέο … Συνεχίστε να διαβάζετε το Συγκροτήθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΕΤ.