Τιμήθηκε η 106η επέτειος της Aπελευθέρωσης του Ιάσμου
Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης Με λαμπρότητα εορτάσθηκε η 106η επέτειος της Απελευθέρωσης του Ιάσμου. Ο Δήμος κάλεσε τους δημότες να συμμετάσχουν στις εκδηλώσεις, οι οποίες κορυφώθηκαν με την επίσημη στρατιωτική και μαθητική παρέλαση, τηρώντας πλήρως το προβλεπόμενο πρωτόκολλο. Οι εορτασμοί ξεκίνησαν την Κυριακή με τον Μέγα Πανηγυρικό Αρχιερατικό Εσπερινό στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου, ενώ … Συνεχίστε να διαβάζετε το Τιμήθηκε η 106η επέτειος της Aπελευθέρωσης του Ιάσμου.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί