“Τουρκο-αλβανικός ακτιβισμός” στην Αδριανούπολη
Στην Αδριανούπολη, μία ολιγομελής ομάδα από την Συνομοσπονδία Τούρκων των Βαλκανίων κατέθεσε μαύρο στεφάνι μπροστά από το Ελληνικό Προξενείο που γράφει «Δεν έχουμε ξεχάσει τη γενοκτονία της Τσαμουριάς» . Μέλη της Συνομοσπονδίας Τούρκων των Βαλκανίων (γνωστή η δράση της και στην Θράκη όπου συνεργάζεται με τις φιλοπροξενικές δομές) πραγματοποίησαν διαμαρτυρία μπροστά από το Ελληνικό Προξενείο … Συνεχίστε να διαβάζετε το “Τουρκο-αλβανικός ακτιβισμός” στην Αδριανούπολη.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί