12 συλλήψεις για ναρκωτικά στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη – 11 δικογραφίες

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, αστυνομικοί των Διευθύνσεων Αστυνομίας Δράμας, Αλεξανδρούπολης, Ξάνθης, Καβάλας και Ροδόπης συνέλαβαν από 8 έως 13 Σεπτεμβρίου 2025 συνολικά 12 άτομα (10 ημεδαπούς και 2 αλλοδαπούς), για παραβάσεις της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών.

Στις περιπτώσεις αυτές περιλαμβάνονται:

  • Σύλληψη ημεδαπού στη Χρυσούπολη Καβάλας με 552 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης.

  • Σύλληψη αλλοδαπού στην Αλεξανδρούπολη με 2 δενδρύλλια κάνναβης ύψους 2,2 και 3 μέτρων, 192,1 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης και δύο τρίφτες.

  • Σύλληψη ημεδαπού στη Δράμα με 3 δενδρύλλια κάνναβης ύψους 1–1,8 μέτρων σε αγρόκτημα.

Σε οκτώ ακόμη περιπτώσεις, αστυνομικοί συνέλαβαν 7 άτομα σε Αλεξανδρούπολη, Ξάνθη, Δράμα, Καβάλα και Κομοτηνή, κατασχέθηκαν μικροποσότητες κάνναβης και ένας πλαστικός τρίφτης, ενώ σχηματίστηκαν συνολικά 11 δικογραφίες.

Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, και την προανάκριση ανέλαβαν η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης, τα Τμήματα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης, Δράμας, Καβάλας και Κομοτηνής, καθώς και το Αστυνομικό Τμήμα Νέστου.