Σε περισσότερα από 60 ανέρχονται πλέον τα νέα και ανακαινισμένα καταστήματα της ΔΕΗ σε όλη την Ελλάδα, όπως ανακοίνωσε η επιχείρηση, στο πλαίσιο του στρατηγικού μετασχηματισμού της με επίκεντρο την αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη και την παροχή καινοτόμων υπηρεσιών ενέργειας.
Τα νέα καταστήματα έχουν σχεδιαστεί με μοντέρνο αρχιτεκτονικό και λειτουργικό προφίλ, προσφέροντας ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και προηγμένες υποδομές, προσαρμοσμένες στις ανάγκες της ψηφιακής εποχής. Παράλληλα, ενσωματώνουν καινοτομίες όπως η ταχύτατη εξυπηρέτηση, το διευρυμένο ωράριο και η πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες μέσω του myΔΕΗ ServicePoint.
Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες εξυπηρετούνται μέσω τριών ζωνών:
-
Γρήγορη εξυπηρέτηση
-
Εξειδικευμένοι σύμβουλοι ενέργειας
-
Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση μέσω ψηφιακών σταθμών
Τα καταστήματα λειτουργούν:
-
Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο από 08:00 έως 15:00
-
Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή από 08:00 έως 20:00
Επιπλέον, οι συναλλαγές πραγματοποιούνται 24/7 μέσω της πλατφόρμας myΔΕΗ.
Νέα προϊόντα για φοιτητές, οικογένειες και επαγγελματίες
Η ΔΕΗ παρουσίασε νέα προγράμματα που ανταποκρίνονται σε στοχευμένες ανάγκες:
➤ ΔΕΗ myHome 4Students
Απευθύνεται σε φοιτητές και περιλαμβάνει:
-
Χαμηλή χρέωση για τις πρώτες 150 kWh
-
Δωρεάν πάγιο για τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες
-
Δωρεάν GreenPass για 12 μήνες
-
Εκπτώσεις και προνόμια από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις
➤ ΔΕΗ myHome EnterTwo
Για οικιακούς πελάτες που επιθυμούν σταθερότητα:
-
Σταθερή τιμή για 24 μήνες
-
Δωρεάν GreenPass για 3 μήνες
-
Πρόσβαση στο πρόγραμμα επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Coupons
➤ ΔΕΗ myBusiness Enter
Για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις:
-
Προβλέπει σταθερό κόστος και ευελιξία
-
Προσαρμόζεται στις ανάγκες επαγγελματικής δραστηριότητας
Η ΔΕΗ μπαίνει στην αγορά του FTTH – Ίντερνετ υψηλών ταχυτήτων μέσω οπτικής ίνας
Μέσω των καταστημάτων, οι πελάτες μπορούν επίσης να ενημερωθούν και να ενεργοποιήσουν τη νέα υπηρεσία ΔΕΗ Fiber, που προσφέρει σύνδεση στο διαδίκτυο μέσω οπτικής ίνας έως το σπίτι (FTTH).
Ήδη διαθέσιμη σε 13 δήμους της Αττικής, καλύπτει πάνω από 600.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις, με:
-
Υψηλές ταχύτητες
-
Σταθερές χρεώσεις
-
Δωρεάν εξοπλισμό και μηδενικό κόστος ενεργοποίησης
Ψηφιακός μετασχηματισμός με επίκεντρο τον πελάτη
Η ΔΕΗ συνεχίζει να επενδύει σε ψηφιακές υποδομές και σύγχρονες υπηρεσίες, στοχεύοντας στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πολυκαναλικής εμπειρίας εξυπηρέτησης. Όπως σημειώνει η επιχείρηση, στόχος είναι η ανάπτυξη μιας νέας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη, μέσω της συνεχούς προσαρμογής στις ανάγκες του και της παροχής υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας.