Περιοδεία της Συντονίστριας του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Δράμα και το Παρανέστι

Στους Δήμους Δράμας και Παρανεστίου περιόδευσε την  Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου η Συντονίστρια του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Βόρεια Ελλάδα, Έλενα Σώκου, πραγματοποιώντας σειρά επαφών με τοπικούς φορείς και εκπροσώπους της κοινωνίας των πολιτών.

Η περιοδεία ξεκίνησε με επίσκεψη στη Μητρόπολη Δράμας, όπου η κ. Σώκου συναντήθηκε με τον Μητροπολίτη Δράμας, Δωρόθεο, συζητώντας θέματα συνεργασίας Πολιτείας – Εκκλησίας και κοινωνικής στήριξης ευάλωτων ομάδων. Ακολούθησε συνάντηση με τον Δήμαρχο Δράμας, Γεώργιο Παπαδόπουλο, με αντικείμενο τα αναπτυξιακά έργα, τις υποδομές και τη βιώσιμη ανάπτυξη της περιοχής.

Στο Παρανέστι, η Συντονίστρια επισκέφθηκε την Τοπική Κοινότητα Νικηφόρου και συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Αναστάσιο Καγιάογλου, ενώ συμμετείχε σε συζήτηση με τον Κυνηγετικό Σύλλογο Δράμας για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και τη βιοποικιλότητα. Επιπλέον, επισκέφθηκε το Μουσείο Τραίνων Δράμας και τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Δράμας, με έμφαση στις ανάγκες υγειονομικής υποστήριξης και στη μετακίνηση ογκολόγου στην περιοχή.

Το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου, η κ. Σώκου συμμετείχε στο συνέδριο «Οι λίμνες του Νέστου ως δίαυλος συνεργασίας» στο Κάτω Νευροκόπι, τονίζοντας τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης και της διασυνοριακής συνεργασίας για τις ακριτικές περιοχές.

Κατά τη διάρκεια της περιοδείας, τη συνόδευαν ο ανεξάρτητος βουλευτής Δημήτρης Κυριαζίδης και ο πρόεδρος της Δ.Ε.Ε.Π. Δράμας, Αλέξανδρος Γεωργιάδης.