Το κλειστό γυμναστήριο της Ελευθερούπολης ολοκληρώνει τις δοκιμές ηλεκτροδότησης και του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, καθώς και του συστήματος ενεργειακής διαχείρισης κτηρίων, και αναμένεται να ανοίξει αυτή την εβδομάδα για τις προπονήσεις ακαδημιών και των αθλουμένων της περιοχής.
Το έργο, που κράτησε περίπου δύο χρόνια, αφορούσε πλήρη ανακατασκευή της κατασκευής της δεκαετίας του ’80 ώστε να ανταποκρίνεται στα σύγχρονα πρότυπα λειτουργίας και ενεργειακής διαχείρισης.
Το νέο γυμναστήριο φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν χώρο άθλησης και κοινωνικής δραστηριότητας για όλους τους κατοίκους της περιοχής, ενισχύοντας παράλληλα τις τοπικές αθλητικές υποδομές.






