Πρίνος: Ενημέρωση περιφερειακού συμβουλίου ΑΜΘ για υπόγεια αποθήκευση CO2

Το περιφερειακό συμβούλιο Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης ενημερώθηκε για το έργο υπόγειας αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στην περιοχή του Πρίνου από την Ελληνική Διαχειριστική Εταιρεία Υδρογονανθράκων και Ενεργειακών Πόρων. Στην ενημέρωση συμμετείχαν κάτοικοι της Θάσου, με επικεφαλής τον δήμαρχο Λευτέρη Κυριακίδη, καθώς και ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Νίκος Τσάφος.

Το έργο αφορά την υπόγεια αποθήκευση CO2 σε βάθος 2.700 μέτρων στην περιοχή του Πρίνου. Η διαδικασία και οι περιβαλλοντικές παράμετροι του έργου εξετάζονται με γνώμονα την ασφάλεια και τη συμβατότητα με το περιβάλλον, δεδομένου ότι η περιοχή έχει χαρακτηριστεί ως προστατευόμενη Natura.

Πηγή: Αμαλία Γαρυφαλλίδου, Κομοτηνή, 02/10/25