Σε 1.918 σχολικές μονάδες σε όλη τη χώρα θα διανέμονται καθημερινά σχολικά γεύματα το σχολικό έτος 2025–2026, σύμφωνα με την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου. Όπως ανέφερε, η κυβέρνηση διπλασίασε τον αριθμό των δημοτικών σχολείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, το οποίο καλύπτει πλέον το 45% των σχολείων της χώρας.
Η κ. Μιχαηλίδου υπέγραψε την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τη διεύρυνση του προγράμματος με την Υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, επισημαίνοντας ότι πάνω από 231.000 μερίδες θα διανέμονται καθημερινά.
Σύμφωνα με το Υπουργείο, το 2019 το πρόγραμμα κάλυπτε το 23,6% των σχολείων, ενώ σήμερα έχει επεκταθεί σχεδόν στο διπλάσιο. Παράλληλα, ο προϋπολογισμός αυξήθηκε κατά 112,3%, φθάνοντας τα 115 εκατ. ευρώ το 2025.
Η επιλογή των δήμων βασίζεται σε κοινωνικοοικονομικά κριτήρια, δίνοντας προτεραιότητα στις πιο ευάλωτες περιοχές. Το πρόγραμμα, που υλοποιείται από τον ΟΠΕΚΑ, στοχεύει στην ενίσχυση της μαθητικής κοινότητας και στη στήριξη της ελληνικής οικογένειας, ακολουθώντας ευρωπαϊκά πρότυπα κοινωνικής πολιτικής.





