Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΔΕΜΠ Κομοτηνής “Σήμερα Τετάρτη 16/04/2025 επισκεφθήκαμε την ιδιωτική κλινική Αγία Μαρίνα λόγω των εορτών .
Προσφέραμε γλυκά και κεράσματα στους νοσηλευόμενους και στο διοικητικό και ιατρικό προσωπικό. Ευχηθήκαμε Καλό Πάσχα και ταχεία ανάρρωση στους νοσηλευόμενους .Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Κλείτσα Κωνσταντίνο, διευθυντή της κλινικής, για την θερμή υποδοχή του.”

Ένωση Αξιωματικών ΕΛΑΣ: Ζητά επίδομα παραμεθορίου για Ροδόπη, Ξάνθη και Δράμα
Ένωση Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. ΑΜΘ: Ζητά την επέκταση του επιδόματος παραμεθορίου σε Ροδόπη, Ξάνθη και Δράμα – Ανισότητες και «κραυγαλέες» εξαιρέσεις Την άμεση θεσμική παρέμβαση της




