Με αφορμή την ιστορική συμφωνία ανάμεσα σε Ισραήλ και Χαμάς για την πρώτη φάση του σχεδίου ειρήνευσης στη Γάζα, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα συμμετάσχει αύριο στο Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου, στην υπογραφή της συμφωνίας, μαζί με την Κύπρο και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τονίζει ότι η ελληνική παρουσία στέλνει μήνυμα ότι η χώρα δεν είναι απομονωμένη, αλλά ενεργός και αξιόπιστος διεθνής εταίρος. Η Ελλάδα συμμετέχει ενεργά στις διπλωματικές διαδικασίες και είναι έτοιμη να συμβάλει στην εφαρμογή της συμφωνίας, προωθώντας μια βιώσιμη ειρήνη στη Μέση Ανατολή.
Παράλληλα, η χώρα ενισχύει τη διεθνή της εικόνα ως σταθερός οικονομικός εταίρος, με ανάπτυξη και εξωστρέφεια, επιβεβαιώνοντας ότι η Ελλάδα αποτελεί σήμερα ένα αξιόπιστο και δυναμικό σημείο αναφοράς στην Ευρώπη και τη Μεσόγειο.
Ο Υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, θα συνοδεύσει τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, στη Σύνοδο Κορυφής Ειρήνης στο Σαρμ Ελ Σέιχ (Sharm El-Sheikh), η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2025, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Εξωτερικών.
Η προγραμματισμένη για την ίδια ημέρα συνάντηση του κ. Γεραπετρίτη με τον Γερμανό ομόλογό του, Γιόχαν Βάντερπουλ (Johann Wadephul), αναβάλλεται.





