Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στον ΣΗΠΕ: Πρόεδρος ξανά ο Γ. Μιχαλόπουλος

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στον ΣΗΠΕ: Μήνυμα ενότητας και συνέχειας από τη νέα διοίκηση

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026, στο αμφιθέατρο της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, η εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Συνδέσμου Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων (ΣΗΠΕ), με την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου να σηματοδοτεί τη συνέχεια και την ενότητα του κλάδου.

Πρώτος σε σταυρούς προτίμησης εξελέγη ο Γιώργος Μιχαλόπουλος, ο οποίος επανεκλέγεται στη θέση του Προέδρου. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε άμεσα σε Σώμα με την ακόλουθη σύνθεση:

  • Πρόεδρος: Γιώργος Μιχαλόπουλος («ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» Λάρισας)

  • Αντιπρόεδρος: Παρασκευάς Περάκης («ΧΑΝΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ»)

  • Γενικός Γραμματέας: Γιάννης Κουτσολιόντος («ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ» Ιωαννίνων)

  • Ταμίας: Σταύρος Φανφάνης («ΧΡΟΝΟΣ» Κομοτηνής)

  • Κοσμήτορας: Δημήτρης Πλεμμένος («ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» Καλαμάτας)

Για την Εξελεγκτική Επιτροπή εκλέχθηκαν οι Νάντια Σαμαρά («ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ» Αγρινίου), Δημήτρης Καρεκλίδης («ΜΑΓΝΗΣΙΑ» Βόλου) και Γιάννης Χριστόπουλος («ΠΡΩΙΝΗ ΓΝΩΜΗ» Αχαΐας).

Σε δήλωσή του, ο επανεκλεγείς Πρόεδρος, Γιώργος Μιχαλόπουλος, υπογράμμισε το αίσθημα ευθύνης για τη συνέχιση των διεκδικήσεων του Περιφερειακού Τύπου, σημειώνοντας ότι στην εκλογική διαδικασία δεν υπήρξαν νικητές και ηττημένοι, αλλά ένας κοινός στόχος για έναν ΣΗΠΕ πιο δυνατό, σύγχρονο και παρεμβατικό.

  • Πηγή: Δελτίο Τύπου / ΣΗΠΕ Επιμέλεια: RodopiPress

Σχόλιο Συντάκτη

Η ανανέωση της εμπιστοσύνης στο πρόσωπο του Γιώργου Μιχαλόπουλου, σε συνδυασμό με την αντιπροσωπευτική γεωγραφική εκπροσώπηση στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο, εγγυάται τη συνέχεια των θεσμικών διεκδικήσεων του κλάδου σε μια κρίσιμη συγκυρία για τα περιφερειακά έντυπα μέσα. Ιδιαίτερη αξία για την περιοχή μας έχει η εκλογή του Σταύρου Φανφάνη (εκδότη του «Χρόνου» Κομοτηνής) στη θέση του Ταμία, γεγονός που επιβεβαιώνει την ισχυρή φωνή και το ειδικό βάρος της Θράκης στα κέντρα λήψης αποφάσεων του επαρχιακού τύπου.