Οι νέοι της Κομοτηνής σε ρόλο λήψης αποφάσεων: 4η Προσομοίωση Δημοτικού Συμβουλίου την Πέμπτη
Για τέταρτη συνεχή χρονιά, οι αίθουσες του Δημαρχείου Κομοτηνής θα γεμίσουν με νεανικές φωνές, καθώς το Κέντρο Νεολαίας και Εθελοντισμού Exagono υλοποιεί την «4η Προσομοίωση Δημοτικού Συμβουλίου». Η δράση, που αποτελεί πλέον θεσμό για την πόλη, πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων (ΔΗΣΥΝ) και την υποστήριξη της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης.
Μαθητές Λυκείων στο «τιμόνι» της πόλης
Στη φετινή διοργάνωση συμμετέχουν μαθητές και μαθήτριες από το 1ο ΓΕΛ, το 3ο Πειραματικό Λύκειο και το 2ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής. Οι έφηβοι «δημοτικοί σύμβουλοι», με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, εργάστηκαν εντατικά πάνω σε θεματικούς άξονες που αφορούν:
-
Το περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
-
Τον πολιτισμό και τη νεολαία.
-
Την κοινωνική πολιτική και τις υποδομές της Κομοτηνής.
Η διαδικασία της συνεδρίασης
Η προσομοίωση της τακτικής συνεδρίασης θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 2 Απριλίου 2026 στις 09:00, στην επίσημη αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου. Οι μαθητές θα κληθούν να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους, να αναπτύξουν επιχειρήματα και να συμμετάσχουν σε ψηφοφορίες για πραγματικά ζητήματα τοπικού ενδιαφέροντος, ακολουθώντας πιστά τους κανόνες λειτουργίας του θεσμού.
Ενδυνάμωση της νεανικής φωνής
Στόχος της δράσης είναι η καλλιέργεια δημοκρατικής συνείδησης και η ενίσχυση της ενεργού πολιτειότητας. Μέσα από αυτή την εμπειρία, οι νέοι της Κομοτηνής γνωρίζουν στην πράξη τη λειτουργία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και αποκτούν βήμα για να εκφράσουν το όραμά τους για το μέλλον της πόλης.

Πηγή: Δελτίο Τύπου Κέντρου Νεολαίας και Εθελοντισμού Exagono. Επιμέλεια: Νίκος Αρβανίτης





