Ραγδαία αύξηση στην τιμή του μοσχαρίσιου κρέατος – Φτάνει τα 20 ευρώ το κιλό

Το μοσχαρίσιο κρέας γίνεται όλο και πιο ακριβό για τα νοικοκυριά, με την τιμή του να φτάνει τα 19 με 20 ευρώ το κιλό σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και σε συνοικιακά κρεοπωλεία.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Κρεοπωλών Βαρβακείου, Ανδρέα Νιώτη, οι τιμές στη Δημοτική Αγορά παραμένουν σε χαμηλότερα επίπεδα, καθώς κυμαίνονται από 8,50 έως 12,99 ευρώ. Αυτή η διαφορά οφείλεται στο γεγονός ότι οι προμηθευτές της Βαρβακείου προμηθεύονται τα κρέατα απευθείας από παραγωγούς ή από το εξωτερικό, χωρίς μεσάζοντες.

Κύρια αιτία της αύξησης των τιμών είναι η μείωση της παραγωγής, η οποία συνδέεται με την πράσινη συμφωνία για τον περιορισμό των εκπομπών αερίων.

Την ίδια στιγμή, οι Έλληνες κτηνοτρόφοι αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα. Η εγχώρια παραγωγή καλύπτει μόλις 40.000 τόνους από τους 160.000 που καταναλώνονται ετησίως.