Προξενικές μεθοδεύσεις στον Σύλλογο «Σετσέκ»: Η ανακύκλωση των εγκάθετων και η ημερομηνία λήξης τους

Η Ύπουλη Μετάλλαξη του Προξενείου στον «Σετσέκ»: Πετάει σαν Στυμμένες Λεμονόκουπες τους Παλιούς «Εκλεκτούς» για να Κατασκευάσει Νέες Μαριονέτες

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Οι πρόσφατες εξελίξεις στη συγκρότηση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου «Σετσέκ» ξεσκεπάζουν με τον πιο κυνικό τρόπο τον ύπουλο και μακιαβελικό τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το Προξενείο στην περιοχή μας.

Θράκη: Αναδιάταξη ήπιας ισχύος και το προξενικό θρίλερ στο “Seçek”

Δεν πρόκειται για μια απλή αλλαγή προσώπων, αλλά για μια ωμή επίδειξη καιροσκοπισμού από ένα ξένο κέντρο εξουσίας που δεν έχει ούτε ιερό ούτε όσιο.

Η αιφνίδια αποκαθήλωση των μέχρι πρότινος «κεντρικών εκφραστών» της προξενικής γραμμής αποδεικνύει το εξής εφιαλτικό: για το Προξενείο, οι ντόπιοι συνεργάτες του είναι απλά αναλώσιμα εργαλεία. Μόλις οι προηγούμενοι εκλεκτοί του φθάρηκαν στα μάτια της κοινωνίας και έχασαν τη χρηστικότητά τους, το Προξενείο τους γύρισε την πλάτη χωρίς κανέναν ενδοιασμό, αφήνοντάς τους πολιτικά μετέωρους και εκτεθειμένους. Αυτή η τακτική της «στυμμένης λεμονόκουπας» δείχνει το πραγματικό, υποκριτικό πρόσωπο των μηχανισμών του.

Σύλλογος Σετσέκ: Επιβεβαίωση Rodopipress – Οριστικά Εκτός ΔΣ ο Καχιά

Την ώρα που εγκαταλείπει τους παλιούς του συμμάχους, το Προξενείο επιχειρεί ήδη, με απόλυτη μυστικότητα και ύπουλες μεθοδεύσεις, να στρατολογήσει τη νέα γενιά «φίλων» και στελεχών. Προσπαθεί να διεισδύσει ξανά στον σύλλογο, λανσάροντας νέα, δήθεν άφθαρτα πρόσωπα, τα οποία όμως προορίζονται για τον ίδιο ακριβώς ρόλο: να γίνουν οι επόμενοι υπάκουοι εκτελεστές των εντολών του.

Αυτή η συνεχής ανακύκλωση υποτακτικών αποτελεί προσβολή για την αξιοπρέπεια της τοπικής κοινωνίας. Όσοι βιάζονται σήμερα να πάρουν το χρίσμα των «νέων φίλων» του Προξενείου, ας κοιτάξουν την τύχη των προκατόχων τους. Είναι καταδικασμένοι να έχουν την ίδια ημερομηνία λήξης. Η κοινωνία έχει πλέον τα μάτια της ανοιχτά και θα απομονώσει τόσο τους παλιούς όσο και τους επίδοξους νέους εγκάθετους.

Ποιός ο ρόλος του Νετζμετίν Καχιά στην Ισλαμική Αδελφότητα Cihannüma;

  • Πηγή: Πολιτική Ανάλυση / RodopiPress Επιμέλεια: RodopiPress

Σχόλιο Συντάκτη

Η περίπτωση του Συλλόγου «Σετσέκ» και οι διεργασίες για το νέο του Διοικητικό Συμβούλιο αποτελούν ένα ακόμη κλασικό, σχεδόν σχολικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο ο προξενικός μηχανισμός της Κομοτηνής αντιλαμβάνεται και μεταχειρίζεται τα στελέχη που επιλέγουν να τον υπηρετήσουν.

Για όσους από εμάς παρακολουθούμε επί δεκαετίες το παρασκήνιο της μειονοτικής πολιτικής σκηνής στη Ροδόπη, η αποκαθήλωση των παλιών «πρωτοκλασάτων» δεν αποτελεί έκπληξη. Είναι η νομοτελειακή κατάληξη κάθε μηχανισμού που δεν εδράζεται σε αρχές, αλλά σε ψυχρά συμφέροντα και επιδιώξεις ξένων κέντρων.

Το Προξενείο, λειτουργώντας ως ένας στυγνός κομματικός και παρακρατικός μηχανισμός εντός της ελληνικής επικράτειας, εφαρμόζει ανέκαθεν τη θεωρία της «χρήσιμης αναλώσιμης μονάδας». Όταν ένα πρόσωπο καίγεται, φθείρεται ή προκαλεί αντιδράσεις στην ίδια τη μειονότητα λόγω της υπερβολικής του έκθεσης, απορρίπτεται με συνοπτικές διαδικασίες.

Το τραγικό είναι ότι οι επίδοξοι αντικαταστάτες, οι «νέοι και άφθαρτοι» που σπεύδουν να πάρουν το δαχτυλίδι της εύνοιας, αδυνατούν να κατανοήσουν ότι το σύστημα που τους αναδεικνύει σήμερα, έχει ήδη έτοιμο το σχέδιο για τη δική τους αυριανή εξόντωση.

Ως RodopiPress, επιμένουμε ότι η μόνη απάντηση σε αυτή την αέναη ανακύκλωση μαριονετών είναι η πλήρης θεσμική και κοινωνική τους απομόνωση.

Η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης έχει πλέον και τη μόρφωση και τα κριτήρια για να αντιληφθεί ότι η ευημερία και το μέλλον της βρίσκονται εντός του πλαισίου της ισονομίας και της ισοπολιτείας που εγγυάται το Ελληνικό Σύνταγμα, και όχι στους σκοτεινούς διαδρόμους των ξένων συμφερόντων.

Η τοπική κοινωνία οφείλει να γυρίσει την πλάτη τόσο στους παλιούς, αποτυχημένους εγκάθετους όσο και στα νέα «προϊόντα» του προξενικού σωλήνα, διεκδικώντας μια αυθεντική, ανεξάρτητη και δημοκρατική εκπροσώπηση.