Προξενικό Παρακράτος: Τα παιδιά της Μειονότητας ως «αναλώσιμη ύλη» στην προπαγάνδα της Ψευδομουφτείας Ξάνθης

Προξενικό Παρακράτος: Τα παιδιά της Μειονότητας ως «αναλώσιμη ύλη» στην προπαγάνδα της Ψευδομουφτείας Ξάνθης

Σε μια συντονισμένη και άκρως επιθετική επικοινωνιακή εκστρατεία προχωρά το τελευταίο διάστημα η παράνομη δομή της ψευδομουφτείας Ξάνθης, επιστρατεύοντας το σύνολο των μηχανισμών της με έναν και μοναδικό στόχο: την πλήρη χειραγώγηση και γκετοποίηση των μουσουλμανοπαίδων της Δυτικής Θράκης.

Με πρόσχημα τη λήξη του σχολικού έτους, ο εγκάθετος της Άνκυρας, Μουσταφά Τράμπα, και οι εγχώριοι ενορχηστρωτές της προξενικής πολιτικής έστησαν ένα μπαράζ παρακρατικών εκδηλώσεων, εργαλειοποιώντας απροκάλυπτα τη θρησκευτική πίστη και την παιδική αθωότητα για την παραγωγή πολιτικής επιρροής.

Τα στοιχεία που έρχονται στο φως από τη δραστηριότητα των λεγόμενων Κατηχητικών Σχολείων Κορανίου (Κουράν Κουρσού) σε μια σειρά από οικισμούς της Ξάνθης (Ωραίο, Κιμμέρια, Γλαύκη, Χρύσα) αποκαλύπτουν το μέγεθος της διείσδυσης αυτού του παράνομου δικτύου, το οποίο λειτουργεί ως «κράτος εν κράτει», αμφισβητώντας ευθέως την ελληνική έννομη τάξη και τις επίσημες εκπαιδευτικές δομές της Πολιτείας.

Το Χρονικό της Προξενικής Μεθοδεύσεως: Από τις Τελετές Χατίμ στους Θρησκευτικούς Διαγωνισμούς

Η στρατηγική της ψευδομουφτείας ξεδιπλώνεται μέσα από ένα καλά οργανωμένο πλέγμα δραστηριοτήτων, όπου η θρησκευτική κατήχηση μετατρέπεται σε όχημα εθνικιστικής επιβολής:

  • Εκδρομή-«Επιβράβευση» από το Ωραίο: Στις 23 Ιουνίου 2026, οι μαθητές του τοπικού Κορανικού Σχολείου, υπό την καθοδήγηση του δασκάλου Τζαβίτ Καραμπιγικλί (Cavit Karabıyıklı), μεταφέρθηκαν στην Καβάλα. Η δράση αυτή, η οποία παρουσιάστηκε ως «εκπαιδευτική και πολιτιστική», χρησιμοποιείται ουσιαστικά για την οικοδόμηση ενός παράλληλου κοινωνικού δικτύου προστασίας και εξάρτησης των οικογενειών από την παράνομη Μουφτεία.

  • Η Πανηγυρική Τελετή Χατίμ στα Κιμμέρια: Την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, στήθηκε μια μαζική τελετή αποφοίτησης (χατίμ) με τη συμμετοχή μιας ολόκληρης στρατιάς «δασκάλων» (Σερντάρ Κιουτσούκ, Εμίν Νταρμόν, Φερντί Ισλάμ, Καντριγιέ Τσολάκ, Φατίχα Χούσκο, Σιντίκα Μπατκάλ, Μουχαμμέντ Φ. Ντελί και Περβίν Τουτζάρ). Εκεί, οι ανήλικοι μαθητές υποχρεώθηκαν σε δημόσιες απαγγελίες και θρησκευτικούς ύμνους, λειτουργώντας ως το ντεκόρ στην πολιτική ομιλία του ψευδομουφτή Μουσταφά Τράμπα, ο οποίος έσπευσε να συνδέσει την κορανική εκπαίδευση με τη διαμόρφωση «εθνικών και πνευματικών αξιών» – φωτογραφίζοντας, φυσικά, την Τουρκία.

  • Τα “Αηδόνια του Κορανίου» στη Γλαύκξη:  Στις 20 Ιουνίου 2026, διοργανώθηκε ο μεγάλος τελικός θρησκευτικών διαγωνισμών (απαγγελία Κορανίου, εκφώνηση εζανίου και κανόνων τατζβίντ). Η εκδήλωση σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να αποφευχθούν οι επίσημοι χαιρετισμοί στην αρχή, προκειμένου να δημιουργηθεί μια τεχνητή κατανυκτική ατμόσφαιρα, εγκλωβίζοντας συναισθηματικά τους εκατοντάδες πιστούς που μεταφέρθηκαν από τα γύρω χωριά.

  • Η Διπλή Φιέστα σε Γλαύκη και Χρύσα: Στις 19 Ιουνίου 2026, πραγματοποιήθηκαν παράλληλες τελετές χατίμ. Στη Χρύσα μάλιστα, επειδή ο Μουσταφά Τράμπα βρισκόταν σε αποστολή στη Γερμανία (στο πλαίσιο της διεθνούς δικτύωσης του παρακράτους), την παράνομη δομή εκπροσώπησε ο Ριντβάν Τοπτσού (προϊστάμενος Θρησκευτικών Υπηρεσιών), ενώ στη Γλαύκη το «παρών» έδωσε ο Μουσταφά Καμού (προϊστάμενος Προσωπικού της ψευδομουφτείας).

Η Προκλητική «Θεσμική» Κάλυψη και Νομιμοποίηση του Παρακράτους

Το πλέον εξοργιστικό και εθνικά επικίνδυνο στοιχείο αυτού του μπαράζ εκδηλώσεων δεν είναι η ίδια η δραστηριότητα της ψευδομουφτείας –η οποία κάνει τη δουλειά που της έχει αναθέσει το Προξενείο– αλλά η στάση του ελληνικού πολιτικού προσωπικού.

Στις πρώτες σειρές αυτών των παράνομων θρησκευτικοπολιτικών εκδηλώσεων, δίπλα στον εγκάθετο της Άνκυρας, έσπευσαν να φωτογραφηθούν και να νομιμοποιήσουν τις δομές του:

  • Οι Έλληνες Βουλευτές Ξάνθης, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ και Μπουρχάν Μπαράν, οι οποίοι για πολλοστή φορά επέλεξαν να λειτουργήσουν ως ιμάντες μεταβίβασης της προξενικής ισχύος, γυρνώντας την πλάτη στους νόμους της χώρας που εκπροσωπούν στο Κοινοβούλιο.

  • Στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, όπως ο Αντιδήμαρχος Ξάνθης και ο Περιφερειακός Σύμβουλος Φατίχ Ισμαΐλκο, προσφέροντας στους παρακρατικούς μηχανισμούς την κάλυψη των θεσμών της ελληνικής διοίκησης.

  • Ο Αντιπρόεδρος του εθνικιστικού κόμματος DEB, Μπαχρί Μπελτσό, και ο πρόεδρος της παράνομης «Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης», επιβεβαιώνοντας την απόλυτη ευθυγράμμιση όλων των δομών του προξενικού αναθεωρητισμού.

  • Ξένοι παράγοντες, όπως ο Μουμίν Ντουρμούς (πρόεδρος του Παραρτήματος Σμύρνης του Συλλόγου Αλληλεγγύης Τούρκων Δυτικής Θράκης), η παρουσία του οποίου υπογραμμίζει τον απευθείας έλεγχο και τη χρηματοδότηση αυτών των δράσεων από την Τουρκία.

Η ίδια εικόνα «εισβολής φιλοπροξενικών» επαναλήφθηκε και στο Μειονοτικό Γυμνάσιο-Λύκειο Ξάνθης στις 19 Ιουνίου 2026, όπου η τελετή αποφοίτησης των τελειόφοιτων μαθητών μετατράπηκε σε άλλη μια εξέδρα για τον Μουσταφά Τράμπα, ο οποίος εμφανίστηκε ως ο «προστάτης» της νεολαίας, παρουσία σύσσωμου του προξενικού μηχανισμού..

Σχόλιο Συντάκτη: Η ανοχή ως συνενοχή

Τα όσα καταγράφονται τις τελευταίες ημέρες στην Ξάνθη δεν αποτελούν «θρησκευτική παράδοση», αλλά μια ξεκάθαρη επιχείρηση πνευματικής και πολιτικής απαγωγής της νέας γενιάς της Μειονότητας. Η ψευδομουφτεία Ξάνθης, λειτουργώντας ως βραχίονας της Άνκυρας, χρησιμοποιεί τα παιδιά μας ως ασπίδα και ως «αναλώσιμη ύλη» για να συντηρεί το αφήγημα περί «τουρκικής μειονότητας».

Το γεγονός ότι Έλληνες βουλευτές, που έχουν ορκιστεί πίστη στο Σύνταγμα, και στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης νομιμοποιούν με την παρουσία τους αυτές τις παρακρατικές συνάξεις, ξεπερνά τα όρια της πολιτικής αφέλειας. Πρόκειται για μια επικίνδυνη θεσμική διολίσθηση. Όταν η επίσημη ελληνική Πολιτεία υποχωρεί και ανέχεται τέτοια φαινόμενα, αφήνει χώρο στο Προξενείο να επιβάλλει τον δικό του νόμο. Είναι καιρός να μπει ένα τέλος στην εργαλειοποίηση των παιδιών της Θράκης.

 

  • Πηγή: Ρεπορτάζ και Δελτία Τύπου Μειονοτικών Μέσων (Ιούνιος 2026) Επιμέλεια: Rodopipress